Доступни курсеви

Каталошки број 739: семинар СТЕ(А)М пројектни задатак- од идеје до оцене.  за учитеље, предметне наставнике у основними средњим школама.
К2, П3, 
Трајање: 1 дан (8 сати)
Специфични циљеви: Едукација полазника која подразумева сазнања из следећих области: СТЕМ концепта у настави; планирања пројектног задатка; међупредметног повезивања и међупредметних компетенција; одређивања исхода пројектног задатка; израде Радних и Чек листа за ученике и наставника; битних елемената за реализацију пројектних задатака; презентације пројектних задатака; евалуације и оцењивања рада ученика током пројектног задатка.

Каталошки број 553: онлајн семинар ,,Интерактивни дигитални алати, средство мотивације и евалуације":
- К2, П6;
- 5 недеља (32 сата);
- за учитеље, предметне наставнике у основними средњим школама.
Специфични циљеви: 
- Оснаживање компетенција наставника за израду дигиталних наставних садржаја применом различитих веб алата; 
- Оспособљавање наставника за израду и примену дигиталних наставних садржаја у свим фазама настави; 
- Оспособљавање наставника за прилагођавање дигиталних материјала специфичним потребама наставе; 
- Подстицање наставника за примену дигиталних наставних садржаја у служби мотивације, сарадње, евалуације и праћења напредовања ученика (који мотивишу ученике на квалитетније и ефикасније учење.)

Каталошки број 770: семинар ,,Учимо брзо и лако, јер знамо како" за учитеље, предметне наставнике у основними средњим школама, као и за стручне сараднике. 
 К2, П3, 
Трајање: 5 недеља (30 сати).
Едукација полазника која подразумева сазнања из следећих области:
- шта је показало истраживање о структури школских постигнућа чланова Менсе Србије,
- неурофизиолошке карактеристике учења и памћења,
- врсте, стилови, методе и стратегије учења,
- технике памћења
- мнемотехнике,
- прилагођавање захтева потребама ученика.
Обука полазника за:
- препознавање стилова учења код ученика,
- проналажење и употребу инструмената за помоћ при обуци о стратегијама учења,
- обуку ученика и родитеља о техникама и стратегијама учења,
- пружање додатне подршке деци.